A nagy sikerre való tekintettel, természetesen folytatjuk az évekkel ezelőtt is nagyon kedvelt és most is örömmel fogadott tippelős játékot, az Ágyúgolyó Futamot! Az első dörrenés napján, azaz ma, KÉT tippet várunk mindenkitől! KÉRÜNK MINDENKIT OLVASSÁTOK EL A SZABÁLYZATOT! Ha valami kérdés felmerül, tegyétek föl! Jó játékot mindenkinek! Regisztráció most sem kell, gyertek minél többen! Fotó: PIxabay.com
Szabályok OLVASSÁTOK EL ALAPOSAN!
- Alaphangon 10 napig tart a küzdelem. Minden tippelőnek lehetősége van az adott napra vonatkozó Tippmixes kínálatból kiválasztani eseményt, amelynek a kimenetelére tippet küld. (sorszám, esemény, nyereményszorzó). Nincs olyan megkötés, hogy háromesélyes fogadási lehetőségnek kell lennie (tehát tenisz, foci under/over 2,5 és mindkét csapat lő/nem lő gólt is szóba jöhet). A tippelőnek az a feladata, hogy az adott napi kínálatból kiválaszt egy tetszőleges eseményt, választ hozzá a kimenetelek közül és a lehulló menűből tippel! Régen beírós játék volt, de már ez lehulló menü lett! A valódi Tippmix-szel ellentétben itt tétösszeget sem kell feltüntetni, ugyanis pontokért megyünk. De az elsődleges szempont, a túlélés. A javaslat, hogy a lehulló menű tipperősségnél 100-at válasszatok, hogy ne fogyjatok el. Itt a lényeg a túlélés és a pontgyűjtés. Minden nap kell tippet leadni, aki kimarad, az kiesik!
- Minimális oddszhatár NINCS, de a maximum az 5,00. Továbbra is fennáll az a szabály, hogy a bármilyen szempontból szabálytalan tippeket (pl 5,00-nál magasabb nyereményszorzó; egy fordulóval későbbi megtehető tipp küldése, vagy nem a megfelelő formátumban leadott tipp) azonnal hibának vesszük, és a játékost kiejtjük. Ennek különösen az első egy, maximum két napban lesz jelentősége, a tapasztalat ugyanis az, hogy akinek megadtuk a javítás lehetőségét, úgyis kiesett egy-két napon belül, akik viszont sokáig jutottak, több napon át tippeltek sikeresen, nos, nekik már az első fordulótól sem okozott gondot figyelembe venni azt a néhány szabályt, ami eddig is megadta a játék keretét.
- KIEMELJÜK A LEGFONTOSABB SZABÁLYOK EGYIKÉT: Ha a játék végigmegy, csak akkor nyerhet bárki is, ha MEGVAN A 15 pontja! Ha nem megy végig, akkor annak a napnak a sorszáma (1-9 között), amikor véget ér a játék, be kell szorozni 1,5-tel! Akkor van meg a győzelemhez szükséges pontmennyiség! Például: a 7. napon 10,5 pont kell a győzelemhez minimum! A 8. napon 12 pont! Az 5. napon 7,5 pont! KÉREK MINDENKIT, ERRE FIGYELJETEK! Nem az a játék célja, hogy 1,05-ös szorzókkal végigmenjünk! (LENTEBB MÉG EGYSZER KITÉRÜNK ERRE A SZABÁLYRA!)
- Az első játéknapon kettő tippet várunk minden indulótól, de a második naptól már automatikusan csak egy tippet kell leadni. FIGYELEM: A Top10-től (tehát, amikor már csak tíz játékos viaskodik egymással már nem lehet olyan eseményt kiválasztani, amit a többiek közül más már korábban lestoppolt magának. Aki előbb csap le magának egy eseményt, onnantól az már az övé. Még vele ellentétes kimenetelre sem lehet tippelni ugyanarra a találkozóra! Az a meccs onnantól minden szempontból tabunak számít a játékon belül. Ha tehát az alaptipp pl. over 2,5, arra a meccsre mástól H-D-V, under 2,5 vagy over 3,5 fogadásokat sem fogadunk el; a később tippelők válasszanak más találkozót.
- Hogy meddig lehet tippelni egy meccsre? Minden esetben 22:30 a fogadási határidő, akkor is, ha a játékos hajnali NHL vagy egyéb más hajnali eseményt választ. Reggel hat órai kezdetű eseményeket fogadunk el még maximum hajnalinak, még érvényes az aznapi fogadása, de a tippet MINDENKINEK le KELL ADNIA adott nap 22:30-ig!
- A versenynap végén a rossz tippet adó játékostól elbúcsúzunk, a helyesen tippelők másnap is folytathatják a játékot. Mindaddig játékban marad egy játékos, amíg jól tippel a saját maga választotta eseményre. Amennyiben a 10. nap vége előtt mindenki kiesne, kezdjük elölről az egészet. Ha a 10. nap előtt marad pontosan egy játékos, akkor abban az esetben ő a győztes, ha rendelkezik az addig eltelt játéknapok másfélszeresének megfelelő ponttal. Tehát mondjuk a 6. napon ér véget a küzdelem, akkor 9 pont kell a győzelemhez. Ha pedig a 10. nap végére egynél többen maradnak versenyben, akkor pontozás alapján hirdetünk győztest.
- Minden eltalált napi tippünkhöz tartozik egy pontérték, maga a szorzó lesz az az összeg, amit a játékos felír a gyűjteményébe! A napi sikeres fogadások nyereményszorzóit viszi magával minden talpon maradt játékos tovább, a következő körbe. Az újabb találatot pedig a következő nap végén hozzáadjuk (tehát nem szorozzuk vele, hiszen kvázi új szelvényről volt szó), így a végére kialakul egy erősorrend akkor is, ha többen túlélnék a 10 próbatételt. Alsó határ persze nincs, viszont a felső határ 5,0. VISZONT a 10 nap alatt mindenkinek össze kell gyűjtenie minimum 15 pontot! Ha a játék úgy ér véget, hogy egy versenyző marad talpon akkor abban az esetben, ha megvan az előírt pontszáma (a játékban töltött napok szorozva 1,5-el) akkor ő a győztes, ha nincsen, meg akkor újra indítjuk a versenyt (Vagyis ösztönözve lesztek a jobb szorzók választására is, de alsó határa az oddsznak nincs továbbra sem)
- Többen is kérték, hogy szabályozzuk le egyértelműen a félbeszakadt meccseket. Nos, ha törölnek egy meccset, akkor 1,00-ás az oddsz, ehhez mérjük a pontokat, de a tippelőjének megvan a továbbjutás arra a napra. Ha elkezdik, de félbeszakítják a meccset, ha még azon a napon folytatják (és be is fejezik), akkor a pályán elért eredmény számít, ám, ha portugál-módra elnapolják a találkozó egy részét, a Tippmix hivatalos eredményhirdetésére nem várva, nálunk 1,00-ás oddsz és továbbjutás. Itt kell megemlíteni az elnapolt teniszmeccsek esetét. Ha pl. van egy hétfői teniszmeccs, amelyet keddre napolnak, akkor érvénytelen tipp, és a tippért kapható pont nélkül ugyan, de továbbjut a következő dörrenésre.
- A nyeremény már 6000 forintos feltöltés (2. etap), de ha nincs győztes, a következő játékban ez halmozódik! :D
- Holtverseny esetén, az egy napon elért legmagasabb odds dönt, ha kell több napon át nézve.
- ÚJ/RÉGI SZABÁLY: MÁTÓL NINCS TORNAGYŐZTES, DÖNTETLEN TÉT VISSZAJÁR, ÁZSIAI HENDI TIPP!!!
- Tabella: 32 játékos maradt, jóval kevesebb, mint múltkor pedig többen indultak. Prigioni vezet 4,14, Bartművek 4,03
Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!
Egy jó kis amcsi focival igyekszem a harmadik körbe!
tippszelvény
LA Rams - San Francisco
Több, mint 40,5
tippszelvény
Torino - Milan
Döntetlen vagy Milan
tippszelvény
FTC - ZTE
Hazai és több
tippszelvény
FTC - ZTE
FTC
tippszelvény
Fra. Patrick - Jim. White
Fra. Patrick -1,5
tippszelvény
Real Madrid - Girona
Hazai és több
tippszelvény
Arsenal - Nottingham
Arsenal
PSV - Nijmegen
PSV
Ott első durranás és a két tippet várunk megfogalmazása vélhetően tegnapi maradék.
tippszelvény
Alba Blaj - Voluntari
Alba Blaj -13,5
tippszelvény
Rennes - Montpellier
Hazai és több
tippszelvény
Torino - Milan
Több, mint 4,5
tippszelvény
München - Iserlohn
München
tippszelvény
Empoli - Atalanta
Igen és több, mint 2,5
tippszelvény
Young Boys - Basel
Igen
tippszelvény
Empoli - Atalanta
Több, mint 2,5
tippszelvény
Real Madrid - Fuenlabrada
Több, mint 161,5
A meccset a Fradi, a FRADI NYERI!
tippszelvény
FTC - ZTE
FTC
tippszelvény
Bayern München - Meppen
Több, mint 3,5
tippszelvény
Soroksár - MTK
MTK
tippszelvény
PSV - Nijmegen
PSV
tippszelvény
Zürich Lions - Lausanne
Hazai csapat 2-nél több góllal nyer
tippszelvény
Lazio - Salernitana
Lazio
tippszelvény
Melbourne City - Wellington Phoenix
Hazai és több
tippszelvény
Lafnitz - Horn
Igen
tippszelvény
Lazio - Salernitana
Lazio
tippszelvény
Poprad - Presov
Hazai és több
tippszelvény
Anyang - Suwon KT Sonicboom
Anyang
tippszelvény
Osasuna - Valladolid
Hazai és kevesebb
tippszelvény
VV Alkmaar - Ajax
Több, mint 4,5
tippszelvény
Indianapolis - Washington
Washington