Eljött az utolsó nap és már csak ketten maradtak versenyben. A nap legbátrabb tippjét Richie21 adta le a PSG-Barca meccsre D/V félidő végeredményre tippelve, a sors fintora, hogy a félidő volt V és a végeredmény D. A két versenyben lévő játékosunk között nagy rés tátong és mozartnak kockáztatnia kell egy jó nagyot ha szeretné behozni fgabi86 3,73 pontnyi előnyét, ehhez nem kell mást tennie mint a maximális megengedett pontszám körüli tippel előjönnie. Kíváncsian várom az utolsó nap fejleményeit és remélem a nap zárásakor eredményt is hirdethetünk. Akkor harcra fel és dördüljenek el az ágyúk ebben a szériában utoljára!
Módosítás nélkül indul az Ágyúgolyó-futam negyedik szériája. Aki elindul a játékban, az alábbi szabályzatot ismeri és elfogadja. Szeretnék megkérni mindenkit hatványozottan, hogy OLVASSÁTOK EL A SZABÁLYOKAT, mert annak nem ismerete nem ment fel senkit a szabálytalan tipp utáni kizárás alól!
A legfontosabb változás, hogy a bármilyen szempontból szabálytalan tippeket (pl. csak 3-as kötésben tehető meccs választása; 5,00-nál magasabb nyereményszorzó; egy fordulóval későbbi megtehető tipp küldése) azonnal (!) hibának vesszük és a játékost kiejtjük. Ennek különösen az első egy, maximum két napban lesz jelentősége, a tapasztalat ugyanis az, hogy akinek megadtuk a javítás lehetőségét, úgyis kiesett egy-két napon belül, akik viszont sokáig jutottak, több napon át tippeltek sikeresen, nos, nekik már az első fordulótól sem okozott gondot figyelembe venni azt a néhány szabályt, ami eddig is megadta a játék keretét.
Többen is kérték, hogy szabályozzuk le egyértelműen a félbeszakadt meccseket. Nos, ha törölnek egy meccset, akkor 1,00-ás az oddsz, ehhez mérjük a pontokat, de a tippelőjének megvan a továbbjutás arra a napra. Ha elkezdik, de félbeszakítják a meccset, ha még azon a napon folytatják (és be is fejezik), akkor a pályán elért eredmény számít, ám, ha portugál-módra elnapolják a találkozó egy részét, a Tippmix hivatalos eredményhirdetésére nem várva, nálunk 1,00-ás oddsz és továbbjutás.
Itt kell megemlíteni az elnapolt teniszmeccsek esetét. Ha pl. van egy hétfői teniszmeccs, amelyet keddre napolnak, értelemszerűen érvénytelen tipp, mert ahhoz, hogy valaki keddi eseményre tippeljen, szüksége van arra, hogy hétfőn egy jó tippel életben maradjon. Ilyenkor két eset van. Ha a játékos a tippje leadásakor az m1 Teletext 887. oldaláról még nem értesülhetett az időpont-módosításról, akkor a tippért kapható pont nélkül ugyan, de továbbjut a következő dörrenésre, ám ha pusztán szórakozottságból nem ellenőrizte a tippjét közvetlenül a játékba küldése előtt, menthetetlenül kiesik.
Hogy meddig lehet tippelni egy meccsre? Alapesetben addig, amit fogadási határidőként az Sz Zrt. megjelöl (pl. kedd hajnali NHL kedd hajnalig, de a csütörtök hajnali NHL-meccsek pl. szerdai meccseknek számítanak, ugyanis azokra a fogadási határidő mindig szerda 23 óra 50 perc). Magától értetődő, de megemlítjük, hogy ha pl. egy Libertadores Kupa találkozó fogadási határideje este 23 óra 45, akkor ahhoz a naphoz soroljuk, ha viszont 0.15, akkor már az a nap a mérvadó, amikor magyar idő szerint elkezdik a játékot.
Miután az Sz Zrt. nem tolerálja az utolsó pillanatos fogadásokat, amit azzal is tudtunkra ad, hogy általában negyedórával a meccs előtti zárást alkalmaz, ám mi ezzel nem értünk egyet, így a hivatalos határidő és a meccs valódi kezdete közti időben elfogadjuk a tippeket (ahogyan eddig is tettük), kivétel, ha közben elmúlik a magyar idő szerinti éjfél.
A játékban továbbra is bárki részt vehet, aki regisztrált a Tipplap.hu-ra, vagyis mindenki, aki pl. ennél a játékfelhívó cikknél tud kommentálni. Alaphangon 10 napig tart a küzdelem. Minden tippelőnek lehetősége van az adott napra vonatkozó Tippmixes kínálatból kiválasztani egy mérkőzést, amelynek a kimenetelére tippet küld. (sorszám, esemény, nyereményszorzó). Nincs olyan megkötés, hogy háromesélyes fogadási lehetőségnek kell lennie (tehát tenisz, foci under/over 2,5 és mindkét csapat lő/nem lő gólt is szóba jöhet). A tippelőnek az a feladata, hogy az adott napi kínálatból kiválaszt egy tetszőleges eseményt, választ hozzá a kimenetelek közül (H, D vagy V) és melléírja a tippje leadása pillanatában érvényes Tippmix-oddszot. Fontos, hogy csak olyan esemény ér, amelyiket a Tippmixen élesben játszva kötés nélküli szelvényként is játékba lehetne küldeni. A valódi Tippmix-szel ellentétben itt tétösszeget sem kell feltüntetni, ugyanis pontokért megyünk. De az elsődleges szempont, a túlélés.
A versenynap végén a rossz tippet adó játékostól elbúcsúzunk, a helyesen tippelők másnap is folytathatják a játékot. Mindaddig játékban marad egy játékos, amíg jól tippel a saját maga választotta eseményre. Amennyiben a 10. nap vége előtt mindenki kiesne, kezdjük elölről az egészet. Ha a 10. nap előtt marad pontosan egy játékos, azonnal ő a győztes. Ha pedig a 10. nap végére egynél többen maradnak versenyben, akkor pontozás alapján hirdetünk győztest. Minden eltalált napi tippünkhöz tartozik egy pontérték, amit úgy számítunk ki, hogy a tipp elküldése pillanatában megjelölt oddszból levonunk 1 egészet (ha úgy tetszik, a tétet), ezzel is biztosítva azt, hogy lehetőleg ne érje meg 1,02-es szorzókat választani, hanem mindenki cirka 2-es szorzó körül gondolkodjon. Alsó határ persze nincs, viszont a felső határ legutóbb is jól működött, így nem változtattunk rajta, most is 5,0.
A napi sikeres fogadások nyereményszorzóit viszi magával minden talpon maradt játékos tovább, a következő körbe. Az újabb találatot pedig a következő nap végén hozzáadjuk (tehát nem szorozzuk vele, hiszen kvázi új szelvényről volt szó), így a végére kialakul egy erősorrend akkor is, ha többen túlélnék a 10 próbatételt.
A Top4-től (tehát, amikor már csak négy játékos viaskodik egymással) nem lehet olyan eseményt kiválasztani, amit a többiek közül más már korábban lestoppolt magának. Aki előbb csap le magának egy eseményt, onnantól az már az övé. Még vele ellentétes kimenetelre sem lehet tippelni ugyanarra a találkozóra. Az a meccs onnantól minden szempontból tabunak számít a játékon belül. Ha tehát az alaptipp pl. over 2,5, arra a meccsre mástól H-D-V, under 2,5 vagy over 3,5 fogadásokat sem fogadunk el; a később tippelők válasszanak más találkozót.
A nyeremény 10.000 forint (10k) értékű Tippmix-fogadás, amelyet szponzorunk, ötletadónk, Ágyú áll a játékos helyett.
A 10k-t egy szelvényre kell fölrakni egy alkalommal. Annyi lesz csupán a megkötés, hogy az Sz Zrt. online rendszere elfogadja a szelvényt, amelyet annak játékba küldése után lefotózunk, megmutatjuk a Tipplapon és elküldjük postán a nyertesnek, hogy az esetleges nyereményt már ő maga csíphesse fel, ahogyan mate is tette.
Következzen a még versenyben lévő két versenyző neve és pontszámaik. Szerencsés tippelést mindenkinek!
Fgabi86 5,74
mozart 2,01
Mindenkinek jó játékot, eredményes tippelést kíván a Tipplap.hu csapata!
Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!