Egy jubileumi játék, ami az ünnepeket sem kerüli el. Sok sikert és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Szabályok:
Alaphangon 10 napig tart a küzdelem. Minden tippelőnek lehetősége van az adott napra vonatkozó Tippmixes kínálatból kiválasztani eseményt, amelynek a kimenetelére tippet küld. (sorszám, esemény, nyereményszorzó). Nincs olyan megkötés, hogy háromesélyes fogadási lehetőségnek kell lennie (tehát tenisz, foci under/over 2,5 és mindkét csapat lő/nem lő gólt is szóba jöhet). A tippelőnek az a feladata, hogy az adott napi kínálatból kiválaszt egy tetszőleges eseményt, választ hozzá a kimenetelek közül és melléírja a tippje leadása pillanatában érvényes Tippmix-oddszot. Fontos, hogy csak olyan esemény ér, amelyiket a Tippmixen élesben játszva kötés nélküli szelvényként is játékba lehetne küldeni. A valódi Tippmix-szel ellentétben itt tétösszeget sem kell feltüntetni, ugyanis pontokért megyünk. De az elsődleges szempont, a túlélés.
Továbbra is fennáll az a szabály, hogy a bármilyen szempontból szabálytalan tippeket (pl. csak kötésben tehető meccs választása; 5,00-nál magasabb nyereményszorzó; egy fordulóval későbbi megtehető tipp küldése, vagy nem a megfelelő formátumban leadott tipp) azonnal hibának vesszük, és a játékost kiejtjük. Ennek különösen az első egy, maximum két napban lesz jelentősége, a tapasztalat ugyanis az, hogy akinek megadtuk a javítás lehetőségét, úgyis kiesett egy-két napon belül, akik viszont sokáig jutottak, több napon át tippeltek sikeresen, nos, nekik már az első fordulótól sem okozott gondot figyelembe venni azt a néhány szabályt, ami eddig is megadta a játék keretét.
Az első játéknapon kettő tippet várunk minden indulótól, de a második naptól már automatikusan csak egy tippet kell leadni. A Top10-től (tehát, amikor már csak tíz játékos viaskodik egymással nem lehet olyan eseményt kiválasztani, amit a többiek közül más már korábban lestoppolt magának. Aki előbb csap le magának egy eseményt, onnantól az már az övé. Még vele ellentétes kimenetelre sem lehet tippelni ugyanarra a találkozóra. Az a meccs onnantól minden szempontból tabunak számít a játékon belül. Ha tehát az alaptipp pl. over 2,5, arra a meccsre mástól H-D-V, under 2,5 vagy over 3,5 fogadásokat sem fogadunk el; a később tippelők válasszanak más találkozót.
Hogy meddig lehet tippelni egy meccsre? Minden esetben 22:30 a fogadási határidő, akkor is, ha a játékos hajnali NHL vagy egyéb más hajnali eseményt választ .Reggel hat órai kezdetű eseményeket fogadunk elhajnalinak, még érvényes az aznapi fogadása, de a tippet MINDENKINEK le KELL ADNIA adott nap 22:30-ig! Továbbá amennyiben a játékosnak nincsen módja, hogy a rendelkezésre álló időkereten belül tippeljen, akkor ezt megteheti a kapcsolati menün keresztül emailban is!
A versenynap végén a rossz tippet adó játékostól elbúcsúzunk, a helyesen tippelők másnap is folytathatják a játékot. Mindaddig játékban marad egy játékos, amíg jól tippel a saját maga választotta eseményre. Amennyiben a 10. nap vége előtt mindenki kiesne, kezdjük elölről az egészet. Ha a 10. nap előtt marad pontosan egy játékos, akkor abban az esetben ő a győztes, ha rendelkezik az addig eltelt játéknapok másfélszeresének megfelelő ponttal. Ha pedig a 10. nap végére egynél többen maradnak versenyben, akkor pontozás alapján hirdetünk győztest.
Minden eltalált napi tippünkhöz tartozik egy pontérték, maga a szorzó lesz az az összeg, amit a játékos felír a gyűjteményébe! A napi sikeres fogadások nyereményszorzóit viszi magával minden talpon maradt játékos tovább, a következő körbe. Az újabb találatot pedig a következő nap végén hozzáadjuk (tehát nem szorozzuk vele, hiszen kvázi új szelvényről volt szó), így a végére kialakul egy erősorrend akkor is, ha többen túlélnék a 10 próbatételt. Alsó határ persze nincs, viszont a felső határ legutóbb is jól működött, így nem változtattunk rajta, most is 5,0. VISZONT a 10 nap alatt mindenkinek össze kell gyűjtenie minimum 15 pontot! Viszont. ha a játék úgy ér véget, hogy egy versenyző marad talpon akkor abban az esetben, ha megvan az előírt pontszáma (a játékban töltött napok szorozva 1,5-el) akkor ő a győztes, ha nincsen, meg akkor újra indítjuk a versenyt (Vagyis ösztönözve lesztek a jobb szorzók választására is, de alsó határa az oddsznak nincs továbbra sem)
Többen is kérték, hogy szabályozzuk le egyértelműen a félbeszakadt meccseket. Nos, ha törölnek egy meccset, akkor 1,00-ás az oddsz, ehhez mérjük a pontokat, de a tippelőjének megvan a továbbjutás arra a napra. Ha elkezdik, de félbeszakítják a meccset, ha még azon a napon folytatják (és be is fejezik), akkor a pályán elért eredmény számít, ám, ha portugál-módra elnapolják a találkozó egy részét, a Tippmix hivatalos eredményhirdetésére nem várva, nálunk 1,00-ás oddsz és továbbjutás. Itt kell megemlíteni az elnapolt teniszmeccsek esetét. Ha pl. van egy hétfői teniszmeccs, amelyet keddre napolnak, értelemszerűen érvénytelen tipp, mert ahhoz, hogy valaki keddi eseményre tippeljen, szüksége van arra, hogy hétfőn egy jó tippel életben maradjon. Ilyenkor két eset van. Ha a játékos a tippje leadásakor az m1 Teletext 887. oldaláról még nem értesülhetett az időpont-módosításról, akkor a tippért kapható pont nélkül ugyan, de továbbjut a következő dörrenésre, ám ha pusztán szórakozottságból nem ellenőrizte a tippjét közvetlenül a játékba küldése előtt, menthetetlenül kiesik.
Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!