Az ágyúgolyó-futam 2.0 sorozat 9. fordulójának végére minden játékosunk kiesett. A játék szellemiségéből kifolyólag a nyereményt olyan játékos viheti el, aki „túlélő”. Jelenleg nincs ilyenünk, így múlt hétfőn jöhetett a feltámadás.
Idézet az Ágyúgolyó-futam 2.0 játékszabályzatából (kiemelés: a szerk.): „A versenynap végén a rossz tippet adó játékostól elbúcsúzunk, a helyesen tippelők másnap is folytathatják a játékot. Mindaddig játékban marad egy játékos, amíg jól tippel a saját maga választotta eseményre. Amennyiben a 10. nap vége előtt mindenki kiesne, kezdjük elölről az egészet. Ha a 10. nap előtt marad pontosan egy játékos, azonnal ő a győztes. Ha pedig a 10. nap végére egynél többen maradnak versenyben, akkor pontozás alapján hirdetünk győztest.”
A szabályok semmiben sem változnak, egész egyszerűen azért, mert ez még ugyanaz a kiírás. Így aztán a hétfői játéknapra mindenkitől várjuk a tippeket, akik 2013. február 2-án is tippeltek. Akik akkor lemaradtak, a többiekkel szemben lenne méltatlan, ha most beszállhatnának. Ez ugyanis még mindig az Ágyúgolyó-futam 2.0, csak éppen az újrajátszás.
Lássuk a szabályzatot, amelyet eddig is minden nap közzétettünk a játék folyamán:
A játékban bárki részt vehet, aki regisztrált a Tipplap.hu-ra, vagyis mindenki, aki pl. ennél a játékfelhívó cikknél tud kommentálni, illetőleg február 2-án, szombaton, az Ágyúgolyó-futam 2.0 rajtjánál érvényes tippet adott le (az mindegy, végül bejött-e, ugyanis ez itt most a „feltámadás”). Alaphangon megint csak 10 napra tervezett a küzdelem. Minden tippelőnek lehetősége van az adott napra vonatkozó Tippmixes kínálatból kiválasztani egy mérkőzést, amelynek a kimenetelére tippet küld. (sorszám, esemény, nyereményszorzó). Nincs olyan megkötés, hogy háromesélyes fogadási lehetőségnek kell lennie (tehát tenisz, foci under/over 2,5 és mindkét csapat lő/nem lő gólt is szóba jöhet). A tippelőnek az a feladata, hogy az adott napi kínálatból kiválaszt egy tetszőleges eseményt, választ hozzá a kimenetelek közül (H, D vagy V) és melléírja a tippje leadása pillanatában érvényes Tippmix-oddszot. Fontos, hogy csak olyan esemény ér, amelyiket a Tippmixen élesben játszva kötés nélküli szelvényként is játékba lehetne küldeni. A valódi Tippmix-szel ellentétben itt tétösszeget sem kell feltüntetni, ugyanis pontokért megyünk. De az elsődleges szempont, a túlélés.
A versenynap végén a rossz tippet adó játékostól elbúcsúzunk, a helyesen tippelők másnap is folytathatják a játékot. Mindaddig játékban marad egy játékos, amíg jól tippel a saját maga választotta eseményre. Amennyiben a 10. nap vége előtt mindenki kiesne, kezdjük elölről az egészet. Ha a 10. nap előtt marad pontosan egy játékos, azonnal ő a győztes. Ha pedig a 10. nap végére egynél többen maradnak versenyben, akkor pontozás alapján hirdetünk győztest. Minden eltalált napi tippünkhöz tartozik egy pontérték, amit úgy számítunk ki, hogy a tipp elküldése pillanatában megjelölt oddszból levonunk 1 egészet (ha úgy tetszik, a tétet), ezzel is biztosítva azt, hogy lehetőleg ne érje meg 1,02-es szorzókat választani, hanem mindenki cirka 2-es szorzó körül gondolkodjon. Alsó határ persze nincs, viszont a felső határ legutóbb is jól működött, így nem változtattunk rajta, most is 5,0.
A napi sikeres fogadások nyereményszorzóit viszi magával minden talpon maradt játékos tovább, a következő körbe. Az újabb találatot pedig a következő nap végén hozzáadjuk (tehát nem szorozzuk vele, hiszen kvázi új szelvényről volt szó), így a végére kialakul egy erősorrend akkor is, ha többen túlélnék a 10 próbatételt.
Az első szériához képest hozott legfontosabb újítás is megmarad, tehát a Top4-től (vagyis amikor már csak négy játékos viaskodik egymással) nem lehet olyan eseményt kiválasztani, amit a többiek közül más már korábban lestoppolt magának. Aki előbb csap le magának egy eseményt, onnantól az már az övé. Még vele ellentétes kimenetelre sem lehet tippelni ugyanarra a találkozóra. Az a meccs onnantól minden szempontból tabunak számít a játékon belül. Ha tehát az alaptipp pl. over 2,5, arra a meccsre mástól H-D-V, under 2,5 vagy over 3,5 fogadásokat sem fogadunk el; a később tippelők válasszanak más találkozót.
A nyeremény 10.000 forint (10k) értékű Tippmix-fogadás, amelyet Nagga10 áll a játékos helyett.
A 10k-t egy szelvényre kell fölrakni egy alkalommal. Azt a szelvényt lefotózzuk és kitesszük a a Tipplapra és elküldjük postán a nyertesnek. Utána már azt csinál vele, amit szeretne.
Pár szó a hetedik dörrenés után:
Vajon hányszoros lenne a reális oddsza annak, hogy Tippmixbajnok nem nyeri meg ezt a játék-sorozatot? Ha nem esik ki, a pontszáma mindenképpen nő. A többiek vagy egyéni taktikával próbálkoznak (Nagga10 ellen nem jött be), vagy összejátszanak és megragadva az új top4-es szabályunk adta lehetőséget, villámgyors tippekkel elszipkázzák a legkönnyebb meccseket a listavezető elől. Érdekes küzdelem lesz.
Állás a 7. fordulót követően:
Tippmixbajnok (6,15 pont)
DaMatta (2,19 pont)
mate (1,73 pont)
sepe (1,53 pont)
Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!