2023.06. 17.

A Nap Meccse!: Montenegró - Magyarország (EB-selejtező, RIA, RIA, HUNGÁRIA!) - 2023.06.17

A Nap Meccse!: Montenegró - Magyarország  (EB-selejtező, RIA, RIA, HUNGÁRIA!) - 2023.06.17

Mindenki ismeri azt az érzést, amikor átfutja a kínálatot, végigpörgeti magában az érveket pro- és kontra. Amikor megpillant egy párosítást és a nyelvére jön, hogy Na ez az! Amikor megpillant egy szorzót és nem érti, hogy miért ekkora! Amikor meglát egy napi lehetőséget és már azt kutatja magában, mikor tud kimenni egy totózóba, vagy épp, mikor tudja elővenni okostelefonját, hogy tegyen rá tétet. Na ezek azok a tippek, amelyeket itt ebben a rovatban keresünk! Nincs sem szorzóhatár, sem sportkitétel, semmi! Csak egy tipp és egy csettintés, hogy EZ A NAP MECCSE!

Marco Rossi válogatottja az Euro 2024-es Európa-bajnokság selejtezőcsoportjának élére kerülhet, ha a mai, idegenben megrendezésre kerülő mérkőzésen legyőzi Montenegrót.

  • Montenegró biztatóan kezdte Európa-bajnoki selejtezősorozatát a Bulgáriában aratott 1-0-s győzelemmel, majd vereséget szenvedtek Szerbiától. Miodrag Radulovic csapata szeretné elkerülni a sorozatos hazai vereségeket, amikor Magyarországot fogadja, mi hiszünk benne, hogy semmi esélyük, ők hisznek abban, hogy lesz esély! Nem kell megijedni Montenegrótól, de becsülettel kell harcolni ellenük! A hazai pályán játszott mérkőzések alapján gyengék, a statisztika szerint, a 2015 szeptemberi, Liechtenstein elleni győzelem óta hat meccs óta nem tudtak nyerni a saját pályájukon! Stefan Jovetic és Stefan Savic várhatóan a kezdőben lesz, rájuk nagyon kell majd figyeni a védőknek!
  • Marco Rossi együttese 3-0-ra diadalmaskodott a csoport nyitómeccsén Bulgária ellen, és vezetheti a csoportot, ha ma és Litvánia ellen is találkozókon maximális pontszámot szerez. Nagyon kellene ez lelkileg a magyaroknak. Bulgária ellen a játék volt a legnagyobb meglepetés! A kopasz mester úgy összerakta a csapatot, hogy valós esélyeink vannak a kijutásra ebben a selejtezőcsoportban és ilyen talán még sosem volt! Végre van egy világklasszisunk Szoboszlai Dominik, a támadó középpályás teljesítménye kulcsfontosságú lehet a mai meccs szempontjából!
  • Montenegró hazai mérkőzéseken nem kap sok gólt az Európa-bajnoki selejtezőben, de ma kapni fognak! És a Montenegró-elleni győzelemmel a szerbek számára is nyilvánvalóvá tesszük, hogy ne is ábrándozzanak a csoport első helyéről!
tipp
Montenegró - Magyarország
1X2 | Magyarország | 2.14 | (8/10)

kapcsolódó meccs

Montenegró - Magyarország

2023. 06. 17. 18:00 | Eb-selejtező, G csoport Tovább a meccshez

hozzászólások

Hozzászólás írásához lépj be vagy regisztrálj!

rendezés: legújabb | legnépszerűbb
sandokan4444 2023-06-17 22:56:52
Törölt hozzászólás
cucu 2023-06-17 23:08:45
Törölt hozzászólás
sandokan4444 2023-06-17 23:22:41
Törölt hozzászólás
cucu 2023-06-17 23:34:44
Törölt hozzászólás
seantaylor21 2023-06-17 23:17:50
Cucu normálisan kérdezem. miért jársz akkor ide? nálad mindenki hülye mindenki szar...leugattad a Cityt a Real ellen meg a bl döntőben is, leugattad ezt leugattad amazt.
nem lenne veled bajom de valamiért mindig csak a negatív dolgokat látom tőled...miért van ez? tök jó lenne azt látni hogy te kiért miért rajongsz mit szeretsz a sportokban melyik sportokat szereted stb....de valahogy ez itt nem jelenik meg sosem
cucu 2023-06-17 23:40:48
Nevetni.Minden jót.
seantaylor21 2023-06-17 20:51:26
Ennyire magyar ellenes bandát... szomorú ezt látni...akkor tessék költözni montenegróba.. végignéztem a meccset...igen egy szar volt szenvedés..
De miért hiszi mindenki h ez egy világverő válogatott akinek mindenkit le kell mosni

Nem fekszik nekünk ez a durung montenegrói foci ami egy 0.

A 40.percben 171 53 volt a passzolasi mutató ide. Nem mondom h jól fociztunk de montenegro csak abbol élt ha eladtuk aabdát montenegró gyenge es nem bantom oket mert vhol szeretem a harcos kis nemzeteket.

Fogadjuk el h a harcos mentalitás ellen nem tudunk mit kezdeni. De mi ez a Montenegro foci. Jatekban 0 egy túlélés az egész. Majd amikor a tovabbjutasert nekik kell sietni akkor ugy elfekszenek mint a sz...mert 2 passz nem ment nekik....

Majd amikor kijutunk a csoportbol akkor az itt lázadó embereknek meg mindenhol (hallgattam elég szart ahol néztük) akkor kuss lesz. Nem mondom rossz eredmenynek ezt a 0 0at de nem is jó.
Tovabbjuto helyen állunk? Igen..akkor kuss... ez nem foci amot monte képvisel csak mi nem tudtunk mit kezdeni vele...

De miért is érne el bármit a magyar nemzet ha tele van az ország nem.magyar lelkületű emberekkkel....

Magyar kosár...simán byert helyzetből szoptunk a törökök ellen és oda a csoport 1-2 esély ha nem verünk szerbeket. De akkor is hajrá magyarok.igen egy fos volt amit előadtunk de mért kell bántani azt aki mindent megtesz hazánkért... lehet költözni mindenfelé annak aki magyar ellenes hisz az ne is vallja magyarnak magát aki ilyenkor ugat....

Nem csak a dicsőségben kell magyarnak lenni!!!
zsoma88 2023-06-17 22:02:43
jól van na, hadd hőbörögjön már az ember ha akar, erről is szól a foci
seantaylor21 2023-06-17 23:04:09
a focink elleni hőbörgés oké ezzel nincs baj én se vagyok elégedett vele. de nem azt mondom hogy mi vagyunk a szar 0 focisták agyonsztárolt senkik...
nem tudtunk mit kezdeni ezzel a szláv mentalitású vad, romboló Montenegróval.Le a kalappal előttük elérték céljukat ma. de az eb selejtező célja az eb-re jutás oda ez tőlük szerintem nem elég. tőlünk az eb-n nem elég ez, de ma kudarcnak megélni a 0-0-at...na az gáz. mindenkinek van véleménye nem vagyunk egyformák. de a kárörvendés az szerintem szánalmas dolog mintha real szurkolóként annak örülnék idén hogy nem a barca nyert. Real szurkolóként nekem idén kuss, az egy kupa sikeren kívűll
zsoma88 2023-06-17 23:08:18
én elégedett vagyok a válogatottal, aki meg nem az max 5%, úgy is továbbjutunk ez a lényeg!
seantaylor21 2023-06-17 23:15:29
így van Zsoma88, így kell hozzáállni és remélem a srácok elhallgattatják a károgókat, akinek nem tetszik majd nézhet barátok köztöt. én se hallgatok Justin Biebert de nem is járok a videóihoz kritizálni
cucu 2023-06-17 21:15:03
Na ez a gond.Aki nem ért egyet az már nem is magyar.Szégyelném magam a helyedben egy ilyen írás után de mit is várjunk a jelenlegi magyarországban.A realitás még ha szembetűnő is az fáj.Amúgy meg kikérem magamnak,magyar vagyok.
seantaylor21 2023-06-17 22:02:30
mikor baráti körben nézem egy közösségi helyen a meccset és bejön x ember csak azért h odaugasson h na mi van még montenegrot se verjük meg...szégyen emberek hogy merik felvenni a magyar mezt, minek megyünk ebre vbre beégni stb stb akkor ezek milyen magyar lelkületű emberek...itt vagyunk egy szaros kis 10.millió fős nemzet kis ország vagyok egy porszeme a világnak és az igazán magyar lelkületű emberek annak is örülnek ha egy sportban pontot szereznek, ha Leonardo di Caprio kiejti a száján egy magyar nevét, ha bárhol feltűnik az hogy magyarország mi mindennek örülünk. Erre még ezt a minimális örömöt is leugatják ilyen mondatokkal hogy a magyar sport szar, a magyar ember szar, magyarnak lenni szar, magyarország szar... akkor ne legyek felháborodva....

nem a nem egyetértéssel van baj, a mai magyar játékot érheti bőven kritika hogy nem tudtunk mit kezdeni ezzel a montenegróval... de mikor ugy kezdődik egy mondat h na mi szerencsétlen nyomorultak akkora pofával voltunk h szétszopatjuk a világot aztán még montenegrot se sikerül megverni akkor akasszuk fel magunkat mi szarok...
na ez ellen had kelljek ki.


Cucu ha magyar vagy akkor mindig legyél magyar.... egy magyar nem kárörvend úgy a magyar szenvedésen mint ahogy te tetted h annak örülsz h Nagy majdnem öngólt fejelt meg egy esetleges Litvánia elleni sikeren is gúnyolódsz.

Ha továbbjutunk a csoportból akkor minden ilyen gúnyolódónak kuss, ha mégse jutunk tovább akkor a teljesítmény tényleg egy szar de nem gúnyolódok azon hogy így jártunk max akkor ha úgy állunk hozzá.

aki nem ért egyet az már nem is magyar? -én ezt nem mondom, de aki magyarnak vallja magát és kárörvend a magyar nemzet bukásán történjen az az élet bármely színterén az ne vallja magát magyarnak legyen inkább hontalan.

mit is várjunk a jelenlegi magyarországban....na éppen ezért tartunk itt mert az emberi felfogást ráruházzuk magyarországra.

realitás fáj? kutya nem mondta h mi világverők vagyunk csak ilyen hajdú b okosság volt most is pl a kommentátori székből. azért mert kijutottunk egy eb-re, nagyot mentünk egy nemzetek ligájába stb én nem hiszem h mi vagyunk az isten f...ák, csak örülük h a magyar nép sikert ért el legyen az sport, filmvilág, fémipari munka eredmény.

a magyar az mindig kesereg..hát ez a baj h ezt húzza ránk a sztereotípia mert sokan így gondolkodnak, ha sport témánál maradunk, még a magyar vb sikert is kimagyaráznák egyesek h szerencse meg stb.... igen ilyen sok magyar... és mivel a negatívnak mindig dupla ereje van ez is lesz előtérben....

mért nem lehet örülni bármely magyar sikernek?
Mért kéne ezt a 0 0 at kudarcnak megélni?
mért szégyeljem magam egy ilyen írás után?
cucu 2023-06-17 22:38:48
Ha nem tudod nálad van a baj.
GABIBUSZ 2023-06-17 22:21:40
Sean!
Én betudom a fiatalságodnak ezt az ámokfutást amit most véghez vittél! De gondolkozz már el azon ,hogy engedtessék már meg nekünk is hogy nevén nevezzük a dolgokat és önálló véleményünk legyen valamiről! A szar az szar akkor is ha magyar szarta! Ráadásul ez az oldal lassan olyan lesz mint a kormányunk! Ha más a véleményed akkor már ellenség vagy és minden kicsit erősebb kritika kizárással fenyeget! Nem a 0-0 a kudarc hanem az a teljesítmény és munka amit ebbe a meccsbe beletettek a fiúk! Ezek a focisták javarészben a mi adóforintjainkból élnek és nem is rosszul!! Ráadásul elég sokan elég sokat buktak ma azzal,hogy bíztak a győzelmünkben! Végül annyi,hogy ha csak feleannyira lenne a válogatottunk hazafi mint Te ma 6-0 nyertünk volna!!
sandokan4444 2023-06-17 23:18:34
Szepen lassan elerik hogy megszunjon az oldal .
seantaylor21 2023-06-17 22:55:16
30 éves vagyok az első mondat itt elesett. ámokfutás...
ment itt egy tök jó beszélgetés a magyar focistákról magyar válogatottról stb és mindig a negatív megy...én nem az intelligens beszélgetés ellenfele vagyok hanem a magyar ellenes szövegnek...aki bármely magyar nemzet ellen történő negatív dolgon kárörvend az röhögjön azon is hogy az x generácios felmenőjét a törökök 150 évig a f...ukra húzták...vagy röhögök majd én ő rajta akivel megtörtént.

Szar volt a mai játék igen, nem tudtunk mit kezdeni azzal h a futballhoz képzetlen Montenegró a tipikus szláv vadember focit játszotta amit nagyon jól csinál le a kalappal előttük. ha ezzel tovább lehet jutni akkor nézzünk magunkba, de szerintem amikor nekik nyerni kell majd a továbbjutásért szerbiában vagy nálunk akkor úgy meghalnak ahogy vannak.

Ráadásul ez az oldal olyan lesz mint a kormányunk- politikát ide ne keverjünk szerintem, ha erről szeretnél beszélgetni nyugodtan írj emailt, megvitatjuk de ennek nem itt a helye h politizáljunk v párhuzamot vonjunk. Emailben szívesen megvitatom veled ezzel nincs gond.

Nem fenyegetünk kizárással, nem vagy ellenség ha más a véleményed, de ki olvassa azt jó szemmel magyarként h valaki a magyarokat szidja bármilyen aspektusban. akkor nevessünk azon is hogy a határon túl mit szenvednek magyar honfitársaink.

a teljesítmény és munka? 581 passzbol 502 sikeres, 65% labdabirtoklás. a csehek 3-0as siker mellett 59%, 552-447
ezzel a szláv vad mentalitással nem tudtunk mit kezdeni de szerintem nem csak mi vagyunk így. nézzük meg a szerb válogatott hányszor fingatta meg az általam imádott portugál eb győztes válogatottat eb selejtezőn.

próbálkoztunk de nem tudtunk mit kezdeni ezellen a bunker és rombolás ellen. mi a vége? magyarország még mindig montenegró előtt van ugy h kevesebb meccset játszott... erre elküldjük az anyjába a magyarokat h szarok......
spanyolország, olaszország hollandia nem áll továbbjutó helyen pedig azonos meccsszáma van a másodikkal... baromság hasonlítgatni de minket is az atyaúristenhez hasonlítanak...

sokan buktak sportfogadók? ki mondta h kell sportfogadni? az a sport megrontoja és a sportélményé----én a nagy magyar x2-re raktam ma pedig bíztam a sikerben, kaszáltam is szépen köszönöm. egy célom volt nagy magyarként fogadáson kívűl is, ne kapjunk ki, ez a jelen válogatottnak elég is volt.

végezetül annak az 500 magyarnak lehetett hallani a hangját külföldön....ahgy lehetett azt hallani franciaországban is könnyen közepette....

így sikerült, nem mondom hogy mentsük a srácokat, de az hogy mindenféle szarnak lehordjuk őket mikor még a szar 0 0 mellett is továbbjutók vagyunk na az gáz.

nagy nfl rajongó vagyok. washington fanként kevés sikerrel... de mikor ott a helyszínen kifütyülik a csapatomat meg a net huszárok saját csapatukat minden szarnak elmondják ahogy a magyar foci klubomat az Újpestet is, az aki a bajban nem áll oda az a sikerbe se álljon....

egyesek azon élvezkedtek hogy felgyújtották a lila mezt az év végén...na az a kupa sikernél takarodjon el mert én gyújtanám fel.

picit kikeltem magamból ez jogos, de szerintem nem alaptalanul...

minden jót
GABIBUSZ 2023-06-17 23:48:25
A nagyobbik fiam is 30 éves úgyhogy fiatal vagy hidd el! Most átnéztem a kommenteket újra de egyáltalán nem látok magyar csapatot szidó gyalázkodó mondatokat! Szerintem kicsit túlgondoltad de mindegy holnap új nap kezdődik! Viszont a tesód rendesen túltolta ez se idevaló mégha cucu szereti is feszegetni a határokat! Neked is minden jót!
sandokan4444 2023-06-17 23:57:53
" Végigszenvedtem ezt a focinak nevezett semmit! Ez az egész egy szégyen úgy ahogy van! Kérdezem én ha Szoboszlai akkora világsztár nem kellett volna méterekre kiemelkedni ebből a posványból??? Minek kellene továbbjutni ha egy ilyen csapatot se tudunk megverni? Amúgy meg csak a szokásos nagy remények aztán nulla teljesítmény! Kínszenvedés ez az egész !! " ha ez ilyen es semminek se tudsz orulni es leulni a tv ele vegre ugy hogy nem ugy kell ott ulnod hogy vajon mennyit kapunk hanem hogy vajon ma is nyerunk? Es en toltam tul magam? Hat nektek soha semmi nem jo???
seantaylor21 2023-06-17 23:54:06
Ki is törtöltem ami nem idevaló ezzel egyetértek.

A folyamatos szánalmas gúnyos megjegyzések szerkesztőként jobban feltűnnek nekünk. Ez nem a határfeszegetés hanem a szánalmas határfeszegető viselkedés hosszú távon.

Igen most én is túltoltam ez nem vitás

Mindig a másik kezdi ez így szokott lenni :D de azért felül egy komment sokat elmond (nem az enyém és nem Sandokan4444-é) na de ez itt nem a szájhősködés színtere. Nap lezárva új nap új remények
cucu 2023-06-17 22:31:47
:)
UltrasKispest 2023-06-17 21:18:04
Én nem értek Veled egyet. De úgy érzem, hogy Neked ez gond. Akkor most hogy is van ez?
zsoma88 2023-06-17 20:49:01
xar volt a pálya :DD
cucu 2023-06-17 20:00:46
De micsoda dicshimnuszok lesznek majd ha sikerül lenyomni majd a litvánokat.
UltrasKispest 2023-06-17 21:16:53
Jogosan, mert sima továbbjutó helyen leszünk
cucu 2023-06-17 19:58:31
Mázli,hogy x lett,nincs itt semmilyen klasszis,legszebb a Nagy Ádi csúsztatása volt:)
UltrasKispest 2023-06-17 21:16:08
Tény hogy azt a hullagyenge fradistát el kellene kergetni a világ végére. Majdnem megvrrt minket
GABIBUSZ 2023-06-17 19:51:20
Végigszenvedtem ezt a focinak nevezett semmit! Ez az egész egy szégyen úgy ahogy van! Kérdezem én ha Szoboszlai akkora világsztár nem kellett volna méterekre kiemelkedni ebből a posványból??? Minek kellene továbbjutni ha egy ilyen csapatot se tudunk megverni? Amúgy meg csak a szokásos nagy remények aztán nulla teljesítmény! Kínszenvedés ez az egész !!
UltrasKispest 2023-06-17 21:22:03
A német kupadöntőn kiemelkedett. Most nem tudott felpörögni a hentesek ellen. Van ilyen. Így is a mezőny legjobbja volt. Mondjuk ma nem volt nehéz, az tény. Amiért mentünk minimum, az zsákban. Ennyi. Menjetek aludni, vagy nézzetek meg pár barcelona meccset felvételről
GABIBUSZ 2023-06-17 22:29:13
Ha FOCIT akar valaki látni akkor nézze vissza a Holland-Horvát meccset! Na ott volt világszínvonalú játék!!!
seantaylor21 2023-06-17 23:09:28
ugye ez most csak irónia volt...azt hogy tologatom a labdát az nem foci.

a félidőben 1x sikerült eltalálni a kaput, majd minden kaput találó bemegy...úgy h a horvátoknak kellett egy 11es hogy eltalálják egyáltalán hiába játszottak jobban...
GABIBUSZ 2023-06-17 23:57:05
Volt 6 gól amit ma akkor láttunk volna ha 2 hétig játszanak!! A játék sava-borsa pedig a gól a többi csak körítés!
seantaylor21 2023-06-18 00:02:30
az eb selejtező sava borsa az eb-re kijutás, a többi csak körítés. a végén erre térjünk vissza. ha nem jutunk kövezzenek meg, ha továbbjutunk minden kritikának csend. ebben egyetértünk remélem.


tudom hogy csak körítés Újpest fanként utálom évek óta azt hallgatni hogy szimpatikus vesztes vagyunk a fradi ellen (aztán elmegyünk a vasashoz szenvedni...)

jogos h volt 6 gól oké, de hogy kaput találjanak 55 perc után a horvátok ahhoz kellett egy tizenegyes. biztos hogy csak körítés?
senki 2023-06-17 20:05:33
Igen egy kivételes tehetség, világsztárnak legalább egy két mozdulattal ki kellett volna tűnnie. De itt ilyet nem láttam. Lehet valakinek rossz napja de valaki attól sztár hogy akkor is pár mozdulattal egy ilyen környezetben kitűnik. Nem ezzel adta el magát. Majd jön a PR és minden rendben lesz. Meg a csajok. A klíma, a fű meg stb stb. A mai fociban nem az tehetséges aki tényleg az hanem az akit el lehet adni. Esélye sincs mondjuk egy kisvárosi tehetséges srácnak labdarúgónak lenni a mai világban ha nincs mögötte pénz is vagy valakinek nem a valakije. Régen akármelyik pályáról bevitték. Most az akadémiát finanszírozd meg. Vedd fel az álarcot legyél bájolgó okos szolga mert aki bevissz annak lesznek ám majd kérdései. Mert ott aztán van képzés. De inkább csak Pénz forgatás.
senki 2023-06-17 19:25:48
Eddig nem sokat láttam. Világsztár nincs de a baj az hogy eddig magyar gól sem. Klubok vannak. Ebből nem lesz összevágott videó eddig. De remélem a végén lesz.
cucu 2023-06-17 18:28:48
Egyelőre csoda,hogy nem állunk vesztésre....
Norbert06250609 2023-06-17 18:34:40
Nagyon sokszor van az hogy a jobban kezdő csapat kerül hátrányba.. Legyen most is így🍀
Norbert06250609 2023-06-17 17:58:47
Nem érzelemből fogadok.. Egyszerűen most jobbak vagyunk, ennyire egyszerű.. Nem fogjuk őket kiütni, szoros csatában szerintem 1góllal nyerni fogunk 🍀🍀🍀

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
1X2
Magyarország
2.25 0 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2250
seantaylor21 2023-06-17 17:54:09
Szeretjük ezeket az intelligens beszélgetéseket az oldlaon. A sport összehozza az embereket. Ne csak a magyar meccsen legyen ilyen

Lehet jókat beszélgetni a témákban. Ahány ember annyi vélemény azért vagyunk hogy megvitassuj az álláspontokat. Így tiovább és ahogy eddig is intelligens keretek között :)
Hajrá Magyarok
senki 2023-06-17 16:56:21
Klasszisok? Nézzünk szét mi volt és van! A 90es 2000es évek elején minden csapatban volt akiért rajongani lehetett. Mert tudott focizni. Igazi labdarúgók voltak. A tudásuk adta el őket. Kimenetek a szurkolók és a csapatunknak szurkoltak mert volt valaki akiben hitték akire kíváncsiak voltak. Majdnem minden csapatban! Gyerekek csodálták a városunk játékosát. Nehéz volt kitűnni de ha sikerült tényleg sztár világklasszis lett belőle. Nem volt fontos ki a barátnője milyen kocsival jár stb. Tudta valaki hogy Batistuta, Ronald, Figo, Beckam(jó nála tudtuk), Redondo, Deco, egynyaras Owen, Effenberg, Del Piero, Schevcshenko, Kily, RCarlos, Koller, Rosicky, Henry, stb stb ki volt a csaja? Mivel járt? Nem mert amit a pályán csinált arra voltak kiváncsiak. Azért mentek ki. Aztán jött az arrogáns portugál meg az apró nővésű sunyi. Tudás volt marketing rengeteg és leuralták a mezőnyt. Mit tudott csinálni a többi hogy ki tűnjön? Több hangsúlyt kezdtek a managerek a PR elemekre fordítani. És lett egy üres tér. Iniesta nem kapta meg az aranylabdát meg abban az évben jobb volt. Ribery nem kapta meg ( ezt nem sajnálom nem szerettem) pedig abban az évben tényleg jól nyomta. Azért mentek sokan meccsre még az ellenfél szurkolói is hogy nem baj ha kikapunk de legalább láttam. Pedig elég unalmas volt. Nem volt váratlan. Most sincs. Ez a kettő meg Guardiola kiőlte a váratlan a foci ól. Mindenki tudta rohadt sok passz majd hogy messi úgyan azt a cselt megcsinálja elmegy és gól. Ennyi. Nem volt váratlan. Most sincs. De van marketing. Ne már ért annyit. Negyedét sem. De ki akart tűnni és volt PR. Psg ezt tudta. Rohadt sokat nyertek vele féltette a térképre őket de csak középszerű játékosok jöttek hiába kiáltották ki őket sztárnak. Nem voltak azok. Vagy voltak de már a fogalom nem úgyan azt jelenti mint régen ez is változott. Most hogy meg ez a kettő aranylabdás kikopott lett egy nagy űr. A foci tudás alábbhagyott mert az elmúlt tíz évben kicsit fontosabb volt a pénz, eladhatóság, marketing mint a tudás. És ez még is látszik a labdakergetők között. Ki lesz sztár ebben az időben. Ki lesz a király? Bárki akinek picit jobb a tudása (de még így is elmarad a régiektől) de jó sok pénzt generál az online térbe. Mindegy milyen ha eladható.
senki 2023-06-17 17:02:44
Rosszat nyomtam. Folyt. Szóval a lényeg lehet egy magyar is remélem lesz is. Korokat nem lehet összehasónlítani de most többet ér a marketing mint a tudás. Régen azért rajongtak egy játékosért mert focizott volt igazi arca. Most azért mert a média felkapja beszélnek róla mutogatja a saját az autóit ott van az arcod s. Ki tudja mit csinált hétvégén? Max egy összevágott videót néznek meg és már azta de jó volt. Ez zseni világsztár. Meg nézd a csaját. Ennyi. És eladható termeli a pénzt. Sajnos most az lesz akinek a legjobb a csinált internet arca. Ő lesz a király. És nem a tudás dönti el. De hajrá foci hajrá magyarok! Minden sportban.
cucu 2023-06-17 17:37:47
Egyetértek:)
senki 2023-06-17 17:10:19
Bocs telefonról írtam.
Almaspite 2023-06-17 15:42:05
Természetesen hajrá magyarok! De ez sportfogadás, az értelemmel nem lehet, vagy nem érdemes. Szóval szerintem nem nyerünk. A lapos ötlet nagyon jó opció, egyetértek!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Kétesély
Montenegró vagy Döntetlen
1.65 0 - 0
Tét 1000
Nyeremény 1650
Almaspite 2023-06-17 15:44:09
*érzelemmel
magyardanika 2023-06-17 15:02:31
Én egybe raktam de az oldalon nem engedi:(

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Gólszám 1,5
Több, mint 1,5
1.54 0 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1540
magyardanika 2023-06-17 15:01:59
Én egybe raktam de az oldalon nem engedi:(

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Kétesély
Döntetlen vagy Magyarország
1.30 0 - 0
Tét 1000
Nyeremény 1300
tomi65 2023-06-17 12:30:04

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Büntetőlap-szám 4,5
Több, mint 4,5
2.25 0 - 0
Tét 1000
Nyeremény 2250
UltrasKispest 2023-06-17 10:37:37
Sok lap
Niké 2023-06-17 10:10:15
Nem lesz egyszerű az biztos!
Nekem fogadóként az bökte meg a szemem a mérkőzéssel kapcsolatban a DAC-cal parádés idényt produkáló Krstovic nincsen felsorolva a ki szerez gólt fogadásnál.
Ő szerezte a győztes góljukat Bulgária ellen és mégis a hazai bukik egy Kisvárdai Camajt előbb rakták be mint egy Dunaszerdahelyi Haalandot.
Mindenki döntse el melyiknek a góljára van nagyobb esély.
Hasonló jó formában játszva tegnap Pohjanpalo betalált a szlovéneknek és nagyban megalapozatlan a finnek sikerét.(jó egy Oblak fogta volna,ez az APOEL-es potya portással tudták pótolni szomszédaink)
Idegenbeli meccseken nem vagyunk valami fényesen ezért egy kapott gólra számítok.
Egyenes ági kijutáshoz régen nem volt szerencsénk és eddig az elmúlt két EB-hez is kellett a barátságos mérkőzésen helyére életre hívott Nemzetek Ligája.
Régen is barátságos mérkőzésen bárki ellen veszélyesek voltunk,lásd Németország-Magyarország 0-2 Air Sanyi duplájával.
Pluszban ilyenkor bizonytalanabb a keret.
Szerintem gólt biztosan kapunk!
Másként nem egy Gulácsiféle potyával kapitulálunk amilyennel vezetett Izland a múltkori pótselejtezőn,egy Szoboszlaival jobbak voltunk a veterán Izlandnál. (bevédett egy gyenge szabadot)
Albánia is kétszer vert a VB selejtezőn 1-0-ra,ezért a mai hasonló ellenféllel szemben főleg idegenben nem veszem biztosra a sikerünket.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Vendégcsapat kapott gól nélkül játssza le a mérkőzést
Nem
1.56 0 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 1560
bugajakab 2023-06-17 14:59:57
Ezzel azt akarom mondania,hogy a hazai meccsek behúzva,idegenböl egy egy pont,esetleg Luxemburg,Málta győzelem és sima kijutás.
bugajakab 2023-06-17 14:54:46
Sajnos koromnal fogva én meg emlékszem azokra a "szép időkre"",amit már akkor sem dicsértünk,szóval ide nem nyerni jártak csapatok,talán kivétel Anglia volt,de most még őket tomtuk ki.En meg emlékszem az aranylabdás Blohin leköpdöste Martos Győzőt.egy : Gujdàr,vagy Mészáros,Martos,Bálint,Kereki,Tóth Jokka,Pintér Sanyi,Nyilasi,Zombori, Törőcsik,Kiss Laci,Fazekas, és ilyen cseresor volt,Hanich, Póczik,Burcsa, VÁRADY, IZSÓ,MUCHA,VARGA JOZSI.
barcelona 2023-06-17 17:10:37
Emlékszem, amikor az egész stadion azt skandálta, hogy:Váradi Béluska, úgy lő, mint a géppuska:D
tibcsi68 2023-06-17 17:27:51
Bólincs Tibi, Táncolj Törő
zsoma88 2023-06-17 13:30:07
előbb utóbb sajnos kapunk gólt
seantaylor21 2023-06-17 23:23:15
azt most se kaptunk :D
zsoma88 2023-06-17 05:55:05
!

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
1X2
Magyarország
2.15 0 - 0
Tét 1000
Kihagyott nyeremény 2150
Niké 2023-06-17 10:22:28
Ámen!
barcelona 2023-06-17 01:17:32
Ez egy szép hazafias írás volt. Én is szurkolok hazánk válogatottjának, de a sportfogadásba nem lehet érzelmeket belevinni. Világklasszis? Ne vicceljünk már. Világklasszis, aki a Real Madridban , vagy hasonló sztárcsapatban játszik. Egy nagyon tehetséges játékos és remélem egyszer világklasszis lesz, de még elég messze van attól. Előbb vegye meg egy sztár klub és játsszon ott klasszis szinten ;) Szerintem ez egy abszolút háromesélyes meccs. Én inkább a lapokra mennék rá. Szerintem keményen odateszi magát mindkét csapat, sok szabálytalansággal. A lapok száma minimum 4 lesz.

tippszelvény

Időpont / esemény Piac / Tipp Odds  
2023.06.17. 18:00
Montenegró - Magyarország
Büntetőlap-szám 3,5
Több, mint 3,5
1.55 0 - 0
Tét 1000
Nyeremény 1550
seantaylor21 2023-06-17 23:23:29
jár a taps
Almaspite 2023-06-17 19:57:07
Ajándék volt! Grat
Smeagol 2023-06-17 13:22:48
Én azt mondom, hogy pl egy Bayern München klasszikus csapat sok klasszikus játékossal.
Hogy ez most hogy jön ide?
5 ponttal volt csak lemaradva a Leipzig az első Bayerntől.
Az meg szerintem szép teljesítmény úgy, hogy Szoboszlai meghatározó és kihagyhatatlan játékos volt a Lipcsébe....
Nos IGEN szerintem "kinőtte" magát ott.
És ha ebben egyet tudunk érteni, akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy klasszikus játékos.
Itt nem az mondom, hogy a legjobb játékos.
De igenis klasszis.
UltrasKispest 2023-06-17 10:44:24
Szerintem meg aki valaha is focizott életében, és megnéz Szoboszlairól a youtubon fellelhető videókat, az nem tartja túlzásnak a világklasszis jelzőt. Olyan érzéke van ehhez a játékhoz, ami nagyon keveseknek (pl Modrić), ehhez párosul egy olyan rúgótechnika, ami sztem jelenleg top5 a világon, és fejben is kezd egyre érettebb lenni. Nagyon bízom benne, hogy valóban világklasszis lesz végre Döme után. Egyébként sztem Döménél mind rúgótechnikában, de főleg fejben jobb. Már csak egy jó választás kéne most neki, és otzhagyni azt a műklubot.
barcelona 2023-06-17 16:51:28
És nyilván a sok játekosmegfigyelő meg hülye, hogy nem veszik meg. Ne viccelj már. Hol férne be mondjuk a Barcelona vagy MC kezdőjébe. Ha Szoboszlai világklasszis, akkor ők micsodák? :D
barcelona 2023-06-17 16:53:53
Maradjunk annyiban, hogy egy jó játékos Európa szinten is és világklasszis jelzővel majd akkor illessük, ha valamelyik nagy csapat kezdőjében rendszeresen jó teljesítményt nyújt. Az általad említett Modric megtette, de Szoboszlai...vicc
zsoma88 2023-06-17 13:35:36
ha már klasszis akkor Gera de attól még messzebb van..
UltrasKispest 2023-06-17 14:15:20
Már rég lehagyta a szipust
zsoma88 2023-06-17 14:19:01
de legalább nem apu pénzéből lett sztár
Feketelo 2023-06-17 18:43:04
De igen! Fehérvárról indult, a Kőszárhegy-Maroshegy csapatból. Apuka volt az edzője, szponzora. Akkor sem lehetett Dominikot fegyelmezni, önfejű, makacs volt, ütötte, vágta az apja. Lehet, hogy ez kellett, lázadó típus. Nekem nem szimpatikus...
UltrasKispest 2023-06-17 14:16:56
De már kezdem érteni, mi a baja sokaknak Szoboszlaival. Semmi köze a fradihoz. Ha lenne, már rég vilagsztár lenne
cucu 2023-06-17 13:03:49
Egy kicsitt erősnek érzem Modric-hoz hasonlítani,nagyon nem az a szint.
UltrasKispest 2023-06-17 13:41:45
Modricot 23 évesen vitt el a Tottenham...Szoboszlai most annyi. A 23 éves Modicot hasonlítom a 23 éves Szoboszlaihoz. Úgy is erősnek érzed??
UltrasKispest 2023-06-17 14:17:56
Puskással is ez volt a baj. Dömét meg egy alkoholmámoros pillanatában besároztátok :)
cucu 2023-06-17 14:26:39
Csak egy kérdés.Ha nem magyar lenne felfigyelnék a játékára úgy ahogy más klasszis játékoséra?
cucu 2023-06-17 14:00:15
Igen.
senki 2023-06-17 11:04:34
Egy játékost el kell adni. Egy része az összevágott videók. De viccnek nem volt rossz az írásod. Van egy mondás ami most nagyon aktuális a Szoboszlai féle focistákra. Nem labdarúgó az nálam magasabb szint. Rúgótechnikája a legtöbb focistának nincs. Ezeknél csak a rövid passz a fontos. Aki véletlenül már egyet pontosan ível, a videót mindenhova bevágják. Ha meg valaki 16 kívül lő gólt már Puskás díj. Vicc ami most folyik. Vakok között félszemű a király. Én jót nevettem. De legyen igazad és legyen egyszer egy klasszisunk.
Moldovan Csaba 2023-06-17 16:13:48
Rúgótechnikája a legtöbb focistának nincs.Őrülök, hogy végre valakinek feltunik ez a sajnálatos valóság.
Lalika 2023-06-17 12:50:52
Kövezzetek meg de osztom - véleményed. Amennyiben olyan klasszis játékos akkor nem ő válogat hanem őt válogatják és keresik a csapatok. Én csak annyit láttam eddig, hogy premier liga majd valahol említettek olaszt meg mostanában a spanyolt…egy játékost ha elad az értéke akkor azt kellene olvasom hogy megkereste az Inter de nemet mondott mert a Barca vagy a Pool jobb ajánlatot adott. De olyat nem látok sehol ahol a csapatok részéről lenne jelzés, hogy márpedig nekünk kell…
Lalika 2023-06-17 12:54:20
Ui: lásd Nkunku…már eladta magát és pont. Megy Angliába. Itt még semmi konkrét csak a találgatás a részünkről.
UltrasKispest 2023-06-17 13:44:25
Azért egy magyar játékost sajnos nehezebb eladni, mint egy szerbet horvátot németet vagy egy ilyen négert. Nem nagyon alapoztuk meg az elmúlt évtizedekben
barcelona 2023-06-17 17:00:02
Mert a csapatok a nemzetiséget nézik? Nem a tehetségét? Szerintem nekik Kuala lumpurból is jöhetne. Azért van az, hogy Brazília sártengereiből, eldugott falvakból is kikukáznak mezítlábas utcagyerekeket, mert az számít ki honnan jön :D 23 éves a srác és egyik nagy sem érdeklődik iránta, miközben tizenévesekért sorban állnak. Hadd ne soroljam fel Fatitól kezdve vag rögtön 10-et akik eszembe jutnak. Ha annyira nagy klasszis lenne, már pl a Barcelona kezdője lenne
UltrasKispest 2023-06-17 19:15:02
Hagyd már a barcelonát:) jézusom. Fati....atyaúristen
UltrasKispest 2023-06-17 11:18:45
Hát azért őt nem aznösszevágott videók fogják eladni....ezt Te sem gondolod komolyan remélem. Összevágott videok alapján max a Honvéd igazol Afrikából.
senki 2023-06-17 11:59:51
Videók, statisztikák, megfigyelés. Ez mind egy apró szelete az egésznek. Hír majd pici Videó s legjobb pillanatokról aztán stb stb alapján
UltrasKispest 2023-06-17 11:23:21
A mai foci, főleg ez a pep-féle tilitoli valóban botrány, ebben egyetértek. Szoboszlaival kapcsolatban szerintem le kene vetkőzni a "magyarok vagyunk, szarok vagyunk, ha mégsem, akkor irigyek vagyunk" érzést. Ha már fogadóoldal, nagy pénzt raknék arra, hogy Szoboszlai Top10 lesz hamarosan
senki 2023-06-17 12:04:02
Én nem azért írom. Ő tényleg kitűnik a többi közül de nem világklasszis. Nagyon nem. Még. Erre én is fogadnék de....
Niké 2023-06-17 10:17:18
Jó lesz!
Spanyolországból érkezik a játékvezető!
Ők könnyebben osztogatják a lapokat, nagy favágás lesz egy most visszavonult Antonio Lahoz utolsó három leghíresebb mérkőzését idézi majd.(sárgák és piros zuhatag,az utolsó háromból az a Hollandia-Argentína kiemelkedő még a tiziknél és a lefújás után is adta a sárgákat)
Baggio 2023-06-17 06:42:23
Ha lehetne arra fogadni, hogy lesz a magyar válogatottban sérülés, én arra tennék. Agyon fognak minket rúgdalni
surda64 2023-06-17 06:46:44
Igen...ezért ülni fog ez a tipp...Hajrá magyarok!!!.....

további tippjeink a Foci világából